Náplň práce
Animátor / animátorka – organizuje program pro hotelové hosty, jehož součástí jsou aktivity pro děti v rámci Mini Klubu, na pláži, u bazénu, sportovní turnaje a aktivity pro dospělé (plážový volejbal, stolní tenis, vodní pólo, boccia, šipky, aerobik, aquagym atd.). Ve spolupráci s ostatními animátory a pod vedením šéfanimátora se účastní také večerních animačních programů. Předpoklady pro práci animátora jsou zejména: motivace pro práci s lidmi, pozitivní vztah k dětem, aktivní vztah ke sportu, organizační schopnosti.
Číšník / servírka – pracuje v hotelové restauraci nebo baru. Náplní práce jsou standardní povinnosti číšníků dle požadavků F&B manažera daného hotelu nebo jiného nadřízeného, obsluha hostů v hotelové restauraci, baru a jiných hotelových provozech. Vzdělání v daném oboru nebo zkušenosti jsou výhodou.
Barman / barmanka – pracuje v hotelovem baru. Vyžaduje se schopnost pracovat samostatně za barovým pultem a znalost míchání koktejlů. Potřebné jsou předchozí zkušenosti s prací barmana.
Recepční – náplní práce jsou standardní povinnosti recepčního/ní v hotelu – check in, check out, komunikace s hotelovými hosty, atp. Práce sestává z denních směn. Potřebné jsou základní znalosti práce s počítačem. Zkušenosti na podobné pozici jsou vítány.
Pokojská – standardní povinnosti pokojské jako úklid pokojů, vnitřních a venkovních prostor hotelu.
Pomocní personál v kuchyni – práce v kuchyni, pomoc při různých činnostech, úklid, čištění, mytí nádobí atp.
Kuchař – pracuje v hotelové kuchyni. Vyžadují se víceleté zkušenosti na podobné pozici v restauraci nebo hotelu, schopnost připravovat různé druhy jídel evropské a mezinárodní kuchyně a pracovat v týmu i samostatně.
Guest relation officer – pracovník pro vztahy s hosty je zaměstnanec orientovaný na služby zákazníkům, který v podstatě vítá hotelové hosty. Od doprovázení hostů do pokojů až po pomoc při zařizování rezervací, pracovníci pro styk s hosty zajišťují příjemný a spokojený pobyt v hotelu.
Hosteska v restauraci – přivítání a doprovázení zákazníků k jejich stolům v hotelové restauraci, vytváření rezervací, vysvětlení nápojů, vín a jídelních lístků
Pool attendant – je odpovědný za udržování bezpečného a čistého prostoru bazénu v hotelu. Vítají hosty, starají se o jejich potřeby a pomáhají plavcům v nebezpečí. Také instalují lehátka a slunečníky a jiný vybavení, provádějí rutinní kontroly bazénu a zajišťují, aby byl prostor bazénu čistý a organizovaný.
Plavčík / plavčíčka – monitoruje a dohlíží na vodní aktivity u bazénů. Mezi jejich hlavní povinnosti patří dohlížet na bezpečnost plavců a záchranné operace.
Portýr – vítá hosty, nosí jim zavazadla do pokoje a z pokoje a zajišťuje různé služby, jako jsou taxi a rezervace restaurací.
Technik (elektrikář) – potřebná předchozí zkušenost a znalost v oboru.
Záhradník – potřebná předchozí zkušenost a znalost dané práce (sázení, stříhání, zalévání atd.)
Věk
18 a více let
Jazykové znalosti
Základní až výborná znalost anglického jazyka v závislosti na pozici.
Znalost dalších světových jazyků (němčina, ruština, francouzština, atd.) výhodou.
Plat
900 – 1300 € netto měsíčně – hotelový personál
700 – 900 € netto měsíčně – animátor
Délka pracovního pobytu
Letní brigády: 2 – 4 měsíce
Sezónní práce: 5 – 10 měsíců
Dlouhodobá práce: 12 a více měsíců
Pracovní doba
Animátoři: 8-10 hodin denně, 6 dní v týdnu, jeden den volna.
Hotelový personál: 8 – 9 hodin denně, 6 dní v týdnu, jeden den volna.
Ubytováni a stravováni
Zabezpečeno je bezplatné ubytování a stravování přímo v domovském hotelu, příp. ubytování v apartmánech v blízkosti hotelu.
Pojištení
Je zajištěno zdravotní a úrazové pojištění ze strany zaměstnavatele.
Umístění
Zaměstnavatelé si vybírají vhodné uchazeče na výběrových konkurzech, osobních pohovorech nebo na základě životopisů resp. vyplněných registračních formulářů. Umístění dvojice nebo skupinky společně v jednom hotelu je možné.
Doprava na Kypr
Letenku na Kypr si zajišťuje účastník individuálně. V případě zájmu vyřídí letenku naše agentura. Cena letenky závisí na letecké společnosti, sezóně a typu letenky. Rezervujte si tu letenky na Kypr.
Poplatky
Programový poplatek: 5000 – 6600 Kč (animátoři – 5000 Kč, hotelový personál 6300 – 6600 Kč), platí se až po podpisu Dohody o zprostředkování práce.
Další očekávané výdaje
Letenka na Kypr (někteří zaměstnavatelé ji částečně proplatí po odpracování určité doby), kapesné na začátek pobytu.
Výběrové řízení
Pracovní místa na Kypru obsazujeme na osobních nebo online pohovorech, kde si vždy konkrétní zaměstnavatel z Kypru vybere vhodné kandidáty a nabídne jim práci nebo brigádu na Kypru. Pohovory se zaměstnavateli standardně probíhají od ledna do dubna a pak od srpna do prosince. Zde najdeš termíny pohovorů pro práci v zahraničí.
Mimo tyto termíny je možné získat práci nebo brigádu na Kypru absolvováním telefonického/skype pohovoru se zaměstnavatelem nebo akceptací zaměstnavatele na základě životopisu.
Jak se přihlásiť
- zaregistrujte se v sekci Registrace
- zúčastněte se výběrového pohovoru se zaměstnavatelem nebo získejte práci na Kypru na základě Vašeho životopisu.